Dan före dopparedan! ;D

                                                                                
                                                                                    Heysan alla nissar :D

Idag så är det dan före dopparedan, eller rättare sagt dan före julafton! (y)
Jag vaknade rätt tidigt i morse, så jag somnade om, sen vaknade
jag än en gång vid halv nio. Somnade om igen, sen så vaknade jag
halv tio ungefär. DÅ drog jag upp rullgardinen och så.  (;
Så låg jag och läste en halvtimme eller något, en trettio sidor iaf :P
Sen så åt man frukost. Sen borsta tänderna. Klä på sig och leta upp
kläder man ska ha på julafton i morrn :)
Lite senare i eftermiddag drar jag till mamma och är där tills i morrn
klockan två typ. :)

                     G O D  J U L  &  G O T T  N Y T T  Å R  ! !
                                               


Kommentarer

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: