<3 :-)

→Hallow←

Igår så var man då på laga från sju till tio på kvällen :)
Det var jättekul, vi visade upp vår dans..
Just det(!):
Tuva fick följa med på dansen, men vi cyyklade dit!
Vi visade iaf upp dansen och jag dansade "vals" med
en kille (som heter Mattis), det var då med i dansen.
Det var jättekul, men pirrigt att visa upp det såklart.!
Det är ju så måånga där.. och vi var ju bara 11 st ;O
Sen så; varje gång han såg mig på laga sa han "hej
snygging", "tjena snygging", "tjenna snygging" eller
"hallow snygging" och massa sånt. Det var kul, men
ah ändå jobbigt ju xD
Nu ska jag snaaart gå och lägga miig. . . .
Lite snabbt bara.....:
Vi kom tvåa på cupen, men vi var bättre än de i finalen.
De vann med 1-0 och vi hade massor av stolpträffar
och gud vet vad. Men jag fick en vattenblåsa under
foten också! Eller lite under sidan på foten..
Den klippte Johan (vår tränare) då sönder såklart och
det sved. Hade asaont i hälen också, men det får jag
ibland.. Så det var inget jag var ":O", så för liksom..
Men det gjorde iaf svinont, speciellt sen efter jag mådde
illa, var helt slut, ledsen över att vi hade förlorat och
speecieelllllt var det ju självklart att jag hade ont.
Match i morgon eftermiddag/kväll också.....

Go natt, kram.
Besök mig gäärna fler gånger! <33

Kommentarer

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: