Dagen Idag Då:

Vaknade halv sex för att Jack och pappa pratade om att jag andades konstigt.
Jag sa såhär till Jack typ:
men, det är ju för att jag
är täppt i näsan, då andas man så pucko.
Eller jag mumlade fram det och så somnade jag direkt igen xP

Idag spelade vi match mot Hasko också. Vi vann med 5-1, jag gjorde ett mål,
näästan två, men Elin nuddade bollen precis innan den gick in.. 
Det var rätt jobbigt för jag är täppt i näsan och sen harjag fortfarande en vattenblåsa
under foten och så har jag träningsverk i låren och .. knäna, kan man nog säga.?
Jag ramlade också, eller.... Jenna (en i vårt lag) kom bakom mig när Malin (en
annan i vårt lag) sköt in bollen från hörnan och då hoppade jag för att göra volley
(in i mål såklart ;D)och så kom hon bakom och sparkade omkull mig  xO
Jag gled på gräset och skrapade upp skinnet, det sved så jag gick ut och tog någon
salva på, "kylsalva" var det tydligen  xP

Nu ska jag titta vidare på Wipe out som nyss började från reklamen.


Kramar
Besök mig gäärna fler gånger! <33

Kommentarer

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: