Dagens berättelse.

Hejsan.



Idag var man vid bonnens sjö med klassen (och fotbollsplanen).
Spelade fotboll, spelade kort, solade, pratade och mycket mer :)
Var där i ungefär 1½ timme och sen gick vi. Vet inte om det finns
så mycket mer att berätta om just det..
Vi tog iaf inga grodägg, iaf gjorde inte jaag det.
Jag lyssnade på musik på min Nya MP3 och stod på händer också ^^

Just ja, igår var vi ju och handlade massor av kläder och annat,
jag fick t.ex. ett par jeans, två tröjor (cerisé och marinblå), likadana
var dom, sen fick jag även en jättefin färglad sjal, en söt bikini, en
cerisé stor kofta (JÄTTEskön och JÄTTEsnygg :D) och ett par jeans-
shorts. Sen så två par tröjor, likadana, gav en till Olle-ivia.
..Har nog glömt att nämna något, man aja, det får va  ^^'
Sen s... (kläderna köpte pappa åt mig, TAAACK :D <3) ...å köpte jag
en MP3 med två GB, eller MG.. Vet inte, men om låtarna är 4 minuter
långa ungefär; så får man plats med 670 st ungefär! Hehe
Köpte mycket annat också, sammanlagt handlade jaag för hela FEM-
HUNDRAFEMTIOO
kr!! ;O
Men ska få lite pengar av olika folk som jag köpte grejer till  ;P

Är jättetrött för något..? Sen så är jag rätt kall också, konstigt va? Typ 17°C
utomhus! Men ja, jag fryser lite. Jag var ute två, tre timmar och då frös
jag, så jag tog på mig min ceeriisa tjocktrööja och en filt, men jag gick in..



Har inte mer att berätta för tillfället,
hare gött, leverkött  x)

Kram
Besök mig gäärna fler gånger! <33

Kommentarer

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: