Dagens niceiga händelser ^^

Tjenare tjenare!


Idag har man varit och handlat MAAAAASSOR av kläder och annat lull-lull xD
Pappa handlade alla kläderna.., tack så jättemycket! :D <3 igen ;D
Köpte saker för hela 540 kr, allt som är bra att behöva ;D
Köpte t.e.x nagellack, hårspännen, hårband, pepsi och annat som man verkligen
måste ha för att överleva! ^^'
Jättenöjd med sakerna i alla fall :)) :):):) :):) :) :)  =) =) =) =) =) C8 :D *L* x'D

Imorrn ska man till bonnens sjö med skolan, ska sola, plocka grodyngel (om
det finns några), spela fotboll på fotbollsplanen som ligger 5 meter ifrån typ.
Såklart ska man spela kort, fika och slappa med kompisarna i klassen och
speciellt med Olle Wallegreen :D <33

Köpte en NICE tröja till Oliviia idag också, en likadan till mig själv också ^^
Bästisar 4 ever ju <3333
Så det blir till en bästiströja :D

Nu ska jag aalldeles strax gå o lägga mig, trött sen shoppingen  ;)


Puss & kram!

Besök mig gäärna fler gånger! <33

Kommentarer

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: