Gårdagen och dagens händelser :)

Igår så var man ju självklart i skolan som vanligt. Andra dagen efter påsklovet.
Inget särskild hände förrutom att vi började sälja majblommor på eftermiddagen.
Igår sålde jag för lite över 400, 480 kr för att vara exakt ^^
Idag, efter skolan gick jag till typ 4 till 6 hus och sålde, sålde bara en krans för trettio kr då..
Nästan alla andra hade köpt.., de flesta av "barnbarnen". Men sen ska jag sälja till
familjen, då blir det mer pengar i kassan  ;D

Igår sålde jag m-blommor ända till halv fem på eftermiddagen/kvällen, och vi började
träningen fem! En halvtimme på mig att äta något kanske, byta om och gå till träningen,
fast det tar bara typ fem minuter..  =P
Men jag hann  ;F

Har inte mycket mer att berätta om..


xoxo

Besök mig gäärna fler gånger! <33

Kommentarer

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: