Lite olika. 09-04-16

Jag i Turkiet. Texten tillägnad er <33

·•Hejsan•·



Skulle sova igår, klockan var runt elva och jag var svettig
som en jäkla gris! xO
Jag vände på täcket, la mig det och allt. Inget hände.
Var fortfarande vaarm. Vaknade flera gånger i natt, 6
till 8 gånger till och med.
Vaknade kvart över 8 och gick upp direkt och spelade
Guitar hero (aerosmith), skönt att få gå upp ur sin VARMA
säng ;)
Då varvade jag det :D
Askul! ..............................Men.., det var på easy x'D
Jag har faktiskt nyss lärt mig att spela med fingrarna istället
för tummen! När man spelar med tummen på medium får
man bara kramp i den, den börjar darra och verka iaf  xS

Idag har jag inget att göra.. Kaanske skulle sova över med
Felice (och Olivia?) men blir nog inget av det, isf bara med
Felice..
Ska logga in på msn nu och se om hon är inne så kan jag
fråga henne  =P


Brb (Be Right Back)


, hon var inte inne. Men det var Olivia, hon skulle åka till sina
nästkusiner *.*
Palla.., bralla :/

Får väl ringa henne snart om hon inte loggar in.

Dansen och laga i morgon. Ska se om jag kan gå med Felice
och de också.., annars vill jag inte gå. Tråkigt att gå själv ju.
Om inte det går så går jag inte, vi ska ju samlas klockan 8
på morgonen efter till cupen.. Så man får la se antagligen..
Jaja, jaaa, jajja, jajj, aja, jaa-ja   x<: |


Ses eller hörs.

Kram
Besök mig gäärna fler gånger! <33

Kommentarer
Syrran.

Lycka till på cupen, kick some ass! Puss på dig <3

2009-04-16 @ 17:32:56
Sara

Haha, det gjorde vi.

Men tyvärr förlorade vi med 1-0 :/

Eller, rätt bra ändå.

Vi kom 2:a :]

De fick in ett tuur,ål :'/

Puss.

Älskar diig <3

2009-04-18 @ 21:17:54
Personens blogg: http://theblackrose.blogg.se/

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: