Lördag & söndag.

Hejsan <3


Igår vaknade jag sent, sköönt att sova ^^
Sen så var jag ute med Donna nästan hela dagen :D <3
Sen åt vi, sen så hände inte så mycket mer och så gick jag och la mig.

Idag däremot så vaknade jag lite innan halv tio, sen gick jag upp.
Tittade på TV och åt, sen åkte jag till pappa. Vi åkte till Hmsd (eller hur det nu förkortas xD)
När vi kom hem cyklade vi till ålderdomshemmet (Solhemmet) och så sålde jag lite majblommor där =D
Sen kom vi hem, jag klippte gräset och planterade en/några påskliljor :)
Vi åt och sen .., ja.
Nu ska man gå och lägga sig om någon timme också.
Vill ni något, kommentera :D:D:D:D


Kram <3
Besök mig gäärna fler gånger! <33

Kommentarer

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: