Mondaay.

Idag var jag ju självklart i skolan. Har varit lite butter hela dagen.. av någon anledning.
Sorry alla, kanske det gick ut över er lite  xO
Kanske för vattenblåsan  xI

Sen; efter skolan, så skulle jag och Jack hämta Robin vid hans klassrum (som ligger
en bit bort ifrån våra), så haltade jag då dit.. Ah, då frågade jag en tjej i hans klass och
nej, hon visste inte var Robin var. Så frågade jag Robins typ bästa vän; Filip,  om han
hade sett att Jack hade varit och hämtat Robin, så de liksom redan hade gått då. Han
sa att Robin "stack innan" men han visste inte om Jack var med. Aja, jag haltade hem
och då var ju båda hemma och ja. De hade redan gått, när de skulle vänta, för jag skulle
ju faktiskt också komma sa jag. Så ja, men de brydde sig inte så mycket om mig såklart..,
som vanligt  xF

Jag kom hem, drack lite och sen stack vi ut och spelade kubb  C=
Spelade och spelade och sen fick jag en flisa i fingret under tiden (på en av kubbpinnarna)
och då gick vi in och letade efter pinsett, eller jag. Men sen så hittade jag ju inte den, så
Paulina kom upp och hittade den  =P
Aja, men då plötsligt kom mamma hem ..... med en doggy! Ah, man blev ju inte lite stum  :O
-Ah, men .. men du säljer den iiinte, då dödar jag f*n dig! Den är as-söt, jag lovar jag
dödar dig! sa jag till henne, -neej, det ska vi inte! sa hon då. Så nu har vi en liten doggg :))
Den är nästan rumsren Reedaan.!! :O 
Hon är jäteduktig, men när hon leker kan hon börja nafsa på en, man bara ååh, din lilla,
men så säger man till henne. Hon blir sötare och sen är det inte mer med det typ xD
Nej, men man säger ju till henne. Hon ska ju inte få göra så  =p

Just det, Johan (tränaren) skärde sönder min blåsa (med en sån där jä*la jobbkniv denna
gången, och jag bara sa - hoppas att den är ren, det kommer ju f*n bli infekterat sen ju!) då
sa han bara nej då, nej-nej. Men jag sköljde ju såklart av den igen (xD xP xO) för att det var
något slags korn eller nåt på. - Ja, men det är bara lite sand. Sa han då. Är du helt från vettet
tänkte jag och rengjorde den som bara den, då, då sa han - Skär inte dig bara. Ja, nu så
fattar han fillevinken typ  xD


Ska snaart gå och lägga mig

Kram från
vattenblås-Besök mig gäärna fler gånger! <33 xD

Kommentarer
Sara <3333

INTE en hund till!!!! Du får stoppa henne för hundarnas skull.



Pappa.



PS. Har du läst messet jag skickat?

2009-04-21 @ 20:04:37
Personens blogg: http://theblackrose.blogg.se/
Sara<33

..Haha, ser att du heter "Sara<3333" ^^'

Sparat namnet på datorn ju x)

Min blogg också ja....



Jo, men vi ska INTE sälja Donna + att det var två år sen (lite mer tror jag)sen vi hade Bailey ( senaste hunden :'/ )

Hon har sagt att jag får döda henne isf ;)



Ah, tuur att vi ska dit nu :DD





Kram <3

2009-04-22 @ 18:55:55
Personens blogg: http://theblackrose.blogg.se/

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: