Neej :( ...

...Vi har cup på lördag och då, då är det laga kvällen innan och Olivia får inte gå på laga
kvällen innan! Det är helt .. korkat! Vi ska gå på en danslektion (street & funk dance)
igen, de som hade den har den nu en gång till. Då kan hon ju gå på dansen, men hon
får inte gå på lagaa! D':
Vi skulle gå till laga, jag och Olle, men nu så är den där cupen dagen efter :'@
Jag vill ju absolut spela cupen (och matchen som är på söndag), men kunde inte de varit
nästa helg istället för denna? :'(
Nu kan ju inte Olivia gå på laga och då vill jag inte heller gå, eller.. Vad tycker ni, ska jag
gå på laga eller inte? Även Olivia inte är med..
Skriv "ja", om du tycker jag ska gå ändå
och "nej" om du tycker att jag inte ska gå och sova över med Olivia istället ;]
(  Om det går för henne förstås.. Cx  )


I förgår så cyklade jag och Jack till mamma igen (har jag redan berättat det.., aja) och det
var ju lite småjobbigt, eller backarna var jobbiga.. Men det var skönt, svala vindar och soligt;
väldigt skönt egentligen  =P


I alla fall så vaknade jag för .. aja, 21 minuter över 9 vaknade jag  =P


Är det någon som vill va med mig idag? Ring i så fall nuu =/
Har liksom iinget kul att göeera för tillfället, så t.ex. Olivia:
riiiing! :)


Förlåt, jag råkade göra hela inlägget kursivt x'S
Det får vara så just nu ..



Orkar inte lägga in mer..

Kram
Besök mig gäärna fler gånger! <33

Kommentarer

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: