Sista TR3 dagarna nu ;)

Hejsan allihopa!


I förgår lärde jag mig göra volt på studsmattan och sen ställa mig upp direkt ^^
Haha, det kanske inte är så svårt. Många kan kanske det. Men JAG lärde mig
iaf det igår  ;D
På kvällen var det fotbollsträning mellan fem och halv sju också, på VIP   : D

Igår; när jag kom hem från skolan så packade jag mina fotbollsthings och drog
mig iväg till Felice. Vi hoppade studsmatta några minuter, sen åkte vi iväg till
skoaffären för att Felice skulle ha ett par skor. Men det blev två, hon tog ett par
svarta (( jag har ungefär likadana xD )) som hon hade i skolan idag och så tog
hon ett par andra ballerina, men jag kommer inte på hur dom såg ut.., just nu iaf  x)
När vi kom hem till henne så gjorde vi en läxa, sen gick vi och byttade om.
Det började bli bråttom, men vi hann, så vi kom i tid iaf  ;P

Idag så har jag ju självklart gått i skolan. Hade slöjd idag, sen gjorde vi inte så
mycket.. Forskade om djur.. sen skulle vi sluta. Kort dag idag, slutade redan tio
över ett :)
Nu har jag nyss varit ute och hoppat studsmatta, ända sen vi kom hem  :)

Ska spela match (fotboll ofc) mot Torup/Rydö idag också ^^
Kommer bli skitkul :D:D
Vi ska spela på Hallaberg så jag har typ bara 125 m att gå också xD
Olle(-livia) ska vara med också <3 Felice (Källan) ska titta på =) <3

Hoppas det går vägen!! Vår första seriematch i Halmstad-serien också :))

Wish me good luck my friends <3 ^^'




Puss och kram skumbanan (xD)

Besök mig gäärna fler gånger! <33

Kommentarer
Olle<3

Hajj! det gick inte så bra, och det va inte så kul, på matchen då...:( förlorade med 4-2...menmen, det får väl bli bättre på söndag mot LFK då...<33

kramar<33 ha det bra! så ses vi på söndag...

2009-05-02 @ 10:47:15
Personens blogg: http://thegoldenfish.blogg.se/
Sara<3

Hej på dig Ollelivia!

Haha, du: jag var med på matchen mot T/R ^^'

Ja, men.., vi snubblade vid målgången denna gången. (idag, mot LFK) 2-2.., aja.

Vi ses på tisdag bästisdästis <3

Puss o kram, skumbanan //Sara

2009-05-03 @ 22:19:12
Personens blogg: http://theblackrose.blogg.se/

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: