That's it.

Igår tills idag sov jag över med Felice. Det var jättekul <3
Men jag har otroligt ont i halsen  :/


That's it

Olivia ringde och sa att hon inte skulle med på dansen
i övermorgon (om tvåå dagar). Vi skulle samåka, så nu
måste jag fixa skjuts hem också.! Väldigt kul alltså.
Varför sa hon det inte för en vecka sen isf, nästan försent
att ändra sig nu, tycker jag.., men tydligen inte hon.
Aja, men jag får fråga "dansläraren" om Felice eller någon
får vara med istället för hon. Hoppas det, för jag fick gå
själv förra gången också eftersom hon inte var med eftersom
hon var sjuk. Vi hade bestämt det här. Så jag tycker inte
det är så himla kul.
Hon sa på telefon att eftersom hon ändå inte fick gå på
laga så var det ju onödigt, och det var "därför vi skulle på
dansen", men det är hennes åsikt. För jag ville gå för att
det var jättekul förra gången. Ska ringa Felice idag (eller
i morgon) och fråga om hon vill med istället också ska jag
maila "dansläraren" och fråga om hon får vara med istället.
Sasans skit.


Kram..

Besök mig gäärna fler gånger! <33

Kommentarer

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: