Felice och torsdag.

Halloow på er  <3


Igår så sov jag och Felice över, vi gjorde inte något speciellt? ^o)
Tittade på 'Heartbreak Hotel' på kvällen, höhöh.  Vi var förresten på Veingebadet på Veingebadet från tre till fem (bara) ungefär. Sen fick Felice ont i huveeet sa hon  :P  Så vi duschade rätt snabbt, sen cyklade vi hem till Felice.
Eftersom vi har sovit över hos mig/oss två ggr i sommar så ville hon sova över hos henne. Så vi sov hos henne iaf  x)  Ska sova över hos henne (igen) i morrn  :)  Hon frågade innan idag.
Iaf så: Vaknade av att jag åkt av luftmadrassen och så hade hela lakanet också åkt av typ, eftersom jag alltid sparkar; och slåss överhuvudtaget; som in i h*lvete när jag sover har jag fått höra ett antal gånger  ;o
Nog pratat om det  x)  Tittade på 'Blue water high' som är rätt hyfsat  =)  Åt frukost, sen pärlade vi våra namn  :D  Sen så hade vi vattenkrig i bikini. Med vattenballonger. Kastade dom mellan varandra  C:
Sen åkte vi till hennes lillebrors fotbollsträningen, Felice ville liksom jag skulle följa med. När vi kom hem till henne så cyklade jag hem. Åt lite. Nu är klockan några minuter över nio, jag är trött. Ska stänga av datorn, borsta tänderna. Sen ska jag gå och knappa med mobilen idag igen och sen ska jag sova tror jag.  Trött idag igen  :o


Hugs! <3

SARA


Här kommer en bild på typ en sjättedel av alla vattenballongerna :D



Kommentarer

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: