Fredaaaag.

HALLOOOOW


Vaknade vid sju. Gick upp. Gick och la mig igen. Vaknade ett par minuter över åtta. Halv tolv hade jag knappt gjort något, jo men.. jag hade iaf inte byttat om. Så jag hade fortfarande pyjamas på mig  XP  Hahah.
Felice hade sms:at, frågade om vi skulle till badet vid ett. (skulle ju sova över) Så ja, jag packade badkläder bytte om och var skitglad över typ ingenting  XD
Vi badade, solade lite och ja.. Vid tre eller något åkte vi till Felice. Sms:ade med folk ^^ Bl.a kidnappade jag hennes mobil en stund  :D (y'   Gahahahah.
Sen så gjorde vi inte så mycket.... spelade fotboll typ, hoppade studsmatta och nä. Vi fyllde några små vattenballonger som vi bet hål på och..., höll på med  XP
Kollade på stjärnor på kvällen/natten. Upp i himlen bara. Såg ett stjärnfall, är iaf 99% säker  :o
Önskade mig en sak som typ aldrig kommer gå i uppfyllelse. Höhm. Vi tittade på "The wedding date" som jag tycker är jätttebra, och som jag sett typ tre ggr innan  :D
Gick och la oss strax efter halv två. Då var jag klar med min slaktning av mygg, knott, nattfjärilar, spindlar och sånt shit  XF
Somnade vid kvart i två inatt.

 
Puss & kram , SARA <3

Kommentarer

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: