Fredahaag =)


Halluuuw <3

Väcktes av mobilen, gick upp. Klädde på mig, ett par treggins och en vit tröja  :)
Åt frukost, borstade tänder.. sen åkte man till skolan som vanligt, fuskigt för dom
som fortfarande har sommarlov  :O
I skolan spelade man då fotboll hela rasterna, shit va det är kul att tackla ner killar :D (Y)
Tittade på film sista lektionen, antingen "Tin tin" eller "Mio min Mio", så valde klart
"Mio min Mio" eftersom den inte är tecknad  :P
Den var väl inte så bra precis, satt mest och dampa oss i soffan, hahah  XD
Efter skolan åkte jag bussen hem, kom hem för en liten stund sen. Något mer?....
Jo, just det. När vi var i matsalen, gick vi ut och jag sprang ut med ett knäckebröd,
vi typ kutade bara för att ingen lärare skulle se oss så vi skulle fått utskällning (Y) :D
Ska spela match mot SNFF senare idag, önska oss lycka till :)<3

Puss o kram, skumbanan <3


Kommentarer

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: