Hela förra veckan xF

Mycket att ta igen, måste blogga för varenda dag som går ju, klart (y)







Måndag
Skola. Inget speciellt.. sen hade man fotbollsträning ofc :)





Tisdag
Friidrottsdag i skolan. Blev la inte så speciellt bra resultat :/
Kan skriva upp dom iaf:

60 m: (bäst av tjejerna)
09.82 s

Kast med liten boll: (bäst av tjejerna, nästbäst av killarna^^)
41.30 m

Längdhopp: (bäst av tjejerna?)
03.45 m

800 m: (bäst av tjejerna)
3 min 16 s

Stöta kula: (bäst av tjejerna?)
06.?? m

Ah.., det var grenarna vi gjorde.. :P
Efter skolan; på kvällen; hade vi match mot Centern inne i Halmstad.
10-0 till oss tror jag det blev  :)) 11 kanske? Minne som en guldfisk, som sagt.. x)
Åt Maxbox på MAX. Där man såg IFK Fjärås, Jack (min brorsa för sega personer(a'')
hade mött dom. Snacka om att en kille där va lång  XD  Hahahah.
När man kom hem (kvart över nio typ) så tittade jag på film, John Q.
Asbra film jag sett innan. Se den om ni inte sett ;)
Jack fyllde 13. *Hurra*, så man åt tårta också. MÄTT sen  XP





Onsdag:
Slöjd i skolan. Slappade.. inget annat? Typ inte :o , :p





Torsdag:
Friidrottsdag i skolan, men fick nog inte ett enda resultat bättre än i tisdags..
KAN var't för att en viss person, nämnligen Sara hoppade upp på min rygg
 så att jag fick hennes knä på svanskotan..  xd
Iaf så gjorde jag väl typ inget mer denne daaag. Omg, va jag är tråkig  :o




Fredag:
Efter skolan följde jag och Sara med Hanna hem. Cyklade till henne,
kom typ dit vid tre. Tog en "genväg", därför  :P  :)
Åt våffla, mums (y)  XD
Sen så bytte vi om och sånt, sen stack vi till Lagagården :)
Dansade och sjöng som attan, mohhahah,, och så  x'd
Träffade Simone speciellt, som jag inte träffat på flera månader <3




Lördag:
Lillstugan å köpte godis som man tjockade sig med typ hälften på kvällen sen, 
samtidigt som man tittade på 'En vampyrs bekännelse'  (y'''
Packade massa grejer man skulle ha med till pappaaa i dagen efter också..




Söndag:
Vaknade halv tio typ, mobilen ringde. Såg att det var Olivia, men hon la på
precis när jag svarade. Pratade med henne en kvart efter, hon frågade om
det gick att va  :)
Vi va hos henne, mamma skjutsade mig till Ahla; där jag hämtade min cykel
hos henne. Sen skjutsade hon mig till Olivia då rah  :)
Vi gjorde en film på 'Windows movie maker' med typ miljontals bilder vi tagit
på oss <3  Men den gick inte lägga in på bloggen då  :(  Få se om hon kan
skicka över den så att jag kan pröva lägga in den igen  :)
På kvällen va det "kalas" för Jacks födelsedag i veckan.
FETT MÄTT blev jag xOO
Gick och la mig tjugo över tio typ.
Fick en 100-lapp av farmor också, tack! :)<3









Puss å kram - (:

Kommentarer
The BOSS (y)

KOMMENTERA meeer!

Ni kommenterar ju aldrig :(

Det kan aldrig bli för mycket kommentarer (y''''



Puss.

2009-08-31 @ 14:49:09
Personens blogg: http://theblackrose.blogg.se/
Your Dream Closet ,

hahah jag hade inte kunnat sagt det bätre själv, jag gillar inte alls den där mjukisdressen, då köär jag mig hellre i vanliga mjukisbyxor :)

2009-08-31 @ 18:52:18
Personens blogg: http://yourdreamcloset.blogg.se/
Anonym

2009-08-31 @ 19:29:11
Sara

Aah :) :P

2009-08-31 @ 19:29:58
Personens blogg: http://theblackrose.blogg.se/

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: