Inget att göra..

Hej på dig <3


Ska alla hitta på idag? 
Jag vaknade typ kvart över åtta. Drog mig till tjugo i nio. Gick upp, åt mjölk och flingor ^^
Tittade sms. Gick och bytte om. Satt mig vid datorn, gick in på bdb. Typ ingen kommenterar verken bdb eller bloggen  :(  Kom igen! KOMMENTERA meeeeer. Iaf så bloggar jag nu. Ska NOG ta ett dopp i poolen. Steka på studsmattan? ^^  Antagligen. Sen så ska man cykla till mamma någon gång idag. Pappa tröskar. Jag har inget och göra. Ingen som vill hitta på något?, jag har trååkigt  :/
I morrn är det träning.., jag har spelat fotboll fredag, lördag, söndag, måndag, tisdag, inte onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag, måndag och i tisdags. På tal om något annat. Nästan 12 dagar i rad med fotbollscuper och träningar 
:o  Laxacupen med P11; fredag, lördag och söndag. Träning med laget måndag, tisdag. Inget på onsdagen. Torsdag träning. Fredag, lördag och söndag; Eskil  :D  Måndag och tisdag; träning. Fick bara träningsverk första och andra dagen eftersom vi hade haft uppehåll innan det då  :o  Mohahhaha :D
.. ah, träning i morrn, på tisdag och så seriefinal mot Torup/Rydö på Onsdag? Hoppas att man vinner, önska oss lycka till (A) (y'

Ha det bäst då råh, sola på ^^


Hugs! <3

SARA

Kommentarer
Jag.

Kommentera MEEEER :'( <3

2009-08-09 @ 10:37:09
Personens blogg: http://theblackrose.blogg.se/

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: