Lördag, söndag v34..

Lördag:

Match mot SNFF i Halmstad. Vann med 2-0 eller 2-1. Haha, segt kort minne  XD
Iaf så gjorde jag båda målen  :) :) , första var ett nickmål på Schibli's hörna (Y)
Andra var en vänstra i krysset, höhöhöh  ^^,
Efter matchen skjutsades jag till båten och bryggorna då rah. Där det var kräftskiva :p
Fiskade lite, sov i båten.


Söndag:

Vaknade, åt, klädde på mig och borstade tänderna typ. Sen så gick jag upp till frissan.
Klippte mig, typ en TRÖGT STOOR hög med blondt och brunt hår, scary  ;o
Så iaf blev jag nöjd, jättefint tycker jag ^^
Gick tbx till bryggorna, åkte hem.


Inget mer märkvärdigt? Nej.. ?



Hugs!<3

Kommentarer

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: