Lördag

Tjaooo  <3


Idag vaknade man av Felice gameboy.. "Mamma miiia" "Klick, klick, klickklick" "Pring, krinjgfkpscmdvnif" Massa såna ljud. Dumma henne va?  ;)
"3 minuter innan Blue water high började" gick man upp. Felice sa att det va det då, men det var inget, så vi tittade på "Fåret Sheap" istället, hahhah, tecknat så klart  :D (Y)
Sen så gjorde vi inte så mycket idag? Någon gång innan 12 cyklade vi hem till mig. Badade i vår pool, sen stekte vi på studsmattan (Y) Man blev ju brunare på nolltid. Fått starkare bränna iaf  :D
Doppade huvet i poolen.., solade liite. Sen blev det att laga pannkakor åt Jack, Robin, Felice och mig  ^^  Dom blev la rätt bra, inte brända, inte äckliga, inte degiga, jag menar; kan det bli bättre elloooor?  XD
Dom åts upp iaf. Sen så spelade vi fotboll, jag & Felice vs Jack & Robin. Höhöh. Blev lika tror jag..  :P
Doppade mig, nästan iaf. Stekte lite till på studsmattan  ^,^  Sen så tog jag på mig kläder, linne och fotbollsshorts ifall ni undrar  ;D
Va inne på bdb.. Tog lite kort inne på rummet  :) 
Låg och vilade några sekunder. Sen kom min nästkusin Elias med company också  :D <3  Träffade dom senast; för ett år sen typ  :o
Sen sååå... åt vi nyss. Klockan är 20.51 och jag är trött, idag igen  :o

Ha det bäst, hugs! <3


SARA


Kommentarer

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: