Måndaag <3

Tjena halloj hej hejsan hallow cha tja tjena hey HELLOOO  xd<3



Dagen började med att man väcktes kvart i sju i morse. Gick upp till sist ^^ ,
klädde på mig. Det blev jeansleggins/treggins (stavning?) och en rosa tröja
med spännare tyg vid röven , gahahahha XD , och så ankelsockar, vita, som blev
typ svarta i skolan när vi spelade fotboll med killarna; på rasten. Haha, gör inget? xd
När jag kom hem så gjorde jag väl ingenting typ.. när Jack kom hem satt jag mig
vid datorn och bloggade för förra veckan. Sen så åt jag lite. Packade grejer i
väskan; till fotbollsträningen. Cyklade dit, ville det  :o
Kul på träningen, duggade typ hela. Så hade små vattenpölar i skorna i till
slut. Höhöh ^^
Duschade. Sen så hade pappa kommit och lastat in min cykel i bilen, så jag slapp
cykla hem, och fick åka istället  x) (y)
Ska äta nu.



Ha det bäst,
hugs!<3


Kommentarer
Your Dream Closet ,

tack så mycket tjejen :)

2009-08-31 @ 20:03:00
Personens blogg: http://yourdreamcloset.blogg.se/
Självklart .. SARA (y)

Vsg , höhöh ^^,

2009-09-01 @ 19:29:29
Personens blogg: http://theblackrose.blogg.se/

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: