Matchen och träning :)

Hey <3


Det gick rätt bra på matchen igår, vi vann med 2-1, de gjorde ett mål typ några sekunder innan matchen slutade. När jag kom hem åt jag en macka, sen så satt jag mig vid datorn en stund och var inne på bdb  :)
Sen så gick jag och la mig, somnade elva.

Vaknade typ helt klarvaken kvart i sex i morse. Gick upp klockan sex. Valde kläder till skoldagen, blev ett par jeansleggins och mitt turkos/vit-svarta leopardmönstrade linne  ^,^
Åt frukost. Borstade tänderna.. inte mycket mer..? Sen stack man ut till busshållsplatsen tjugo i åtta. Åkte till skolan. Kramade (nästan) alla tjejer i klassen när dom kom  :>  Men jag hoppade på Olivia och hängde där en stund, kramade henne som satan, så tror hon blev rätt chockad  XD  Gaahahahahahaah!
Sen så började lektionen, tjugo över åtta. Dagen har varit rätt så vanlig, fast ändå annorlunda. Vi åt på högstadiet t.e.x, eftersom dom renoverar låg och mellan-stadiets matsal. Det var typ det enda annorlunda med dagen  xp
Ska på fotbollsträning klockan fem senare idag  :) 
I morrn ska Olivia följa med mig hem  <3 :*  på tal om något annat  x)


Puss å kram, skumbanan !  Ü

Kommentarer

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: