Olivia <3

Cha cha  :)  <3


Väcktes av telefonen/min väckarklocka  ^^ Låg och drog mig en kvart kanske? Sen gick jag upp, klädde på mig.., fixade håret, gjorde dittan och dattan. Åt yoghurt med kalaspuffar  ;D  Borstade tänderna. Sen gick jag ut till busshållplatsen, väntade i fem minuter eller något; tills bussen kom  :)  Kom in i klassrummet, började lektionen 20 minuter senare typ. Sen såå.... hade vi lektion om finanskrisen och mobbning and stuff like that  ^^  Sen så badade vi, simmade dom åtta längderna och duschade trettio minuter direkt, eller något sånt; sen  (Y'  :D 
Rast.., sen hade vi rättstavningsprov, förra gången var det bara jag i hela fyran (femman nu  ;P) som hade alla 36 rätt  ;O  Det gick väl rätt bra denna gången också, har inte fått resultaten, men eftersom det var samma prov borde det väl gått rätt bra?  Förhoppningsvis  XP
Sen så hade vi typ fritt, fick rita. Jag gjorde klart min nya namnskylt. Sen så gick vi och åt. Sen gick vi till bibblan, men jag, Sofia och någon mer gick tbx direkt eftersom inte jag skulle låna. Har redan en bok i bänken  XP  Men vi var tvugna att gå ner ändå. Booooring. Sen så läste vi dom sista minuterna, jag läste min Boktjuven på 600 sidor  :o
Sen så slutade vi, Olivia följde med mig hem  <3
Vi drack flädersaft och spelade kort (Y) , sen så cyklade vi till Veinge; ICA och köpte Ballerina, Olivia en glass och så delade vi på en läsk. En sån här flaska:  med sån där "kork". Så jag fick ta och dra loss den mot stuprännan (eller va det nu heter) ute på affären eller vad man ska säga. Haha, Olivia bara skrattade för jag fick den i huvudet  XD (korken)
Sen cyklade vi hem; när vi druckit den å ätit glass and crap  ^,^
Så när vi kom hem; spelade vi kort en liiten stund. Sen gick vi ut och hoppade på studsmattan, kulkul  :)  Längesen man hoppade  :D


Ha det bäst nu iaf, puss heeej  :)  <3


Kommentarer

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: