Yeah :) !

Badade idag i skolan, iskallt. Duschade direkt när jag simmat dom åtta längderna. Mattetest i skolan, gick väl bra. Simpla frågor iaf, va lätt som en plätt  XD
Olivia skulle egentligen följt med mig hem, men hon tyckte inte det var lönt, så vi ska vara i morrn istället  :o
Följde med Felice hem istället. Vi gjorde typ inget. Kvart i fem stack vi till mig, jag packade grejer. Sen cyklade vi till Hallaberg. Matchen mot LFK började halv sju typ. Vi vann med 5-2 och därmed rubriken  ;D  Jag gjorde två mål och var assist till minst ett  :)  Dom hade rent 97-lag och vi hade bara 4 97:or och resten antingen 98:or (jag och Felice) eller 99:or  ;)
Kom hem åtta typ. Åt. Satt mig vid datorn. Ska snart gå och lägga mig, trött som en .. trött sak?  XD


Go natt å tingelings <3


Kommentarer

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: