Butiks Support Cup F11 :P

Naumen tjabba tjena hallåå  ;d
Idag så gick man upp tidigt, skulle iväg till Strövelstorp och spela cup.
Får väl skriva in lite resultat om jag kommer ihåg. ;P

"Strövelstorpcup"


Genevad/Veinge - Hjärnarp
Resultat: 3 - 2

Genevad/Veinge - "Hjäll-någonting"
Resultat: 3 - 1?

Genevad/Veinge - Ängelholm
Resultat: 6 - 1?

Genevad/Veinge - "Vit-rött lag"
Resultat: 5 - 0

Genevad/Veinge - Billesholm 2
Resultat: 2 - 0

Genevad/Veinge - Billesholm 1
Resultat: 2 - 1

Bara för det så har jag säkert glömt någon match.. menmen  xp
Jag gjorde alla målen i semifinalen och finalen, en hatrick någon gång,
ännu fler mål och ett antal assister, hahah ;D
Vi vann iaf (Y) , och vet ni?
Jag blev 'Turneringens spelare' :d (y)
Så fick en likadan tröja som förra året när man spelade med 96:orna,
fast förra året stod det 'Turneringens lirare' på  ;d
Jag är faktiskt nöjd för idag, hahah. xd
Faktiskt så hade jag asont i hela benen, förkylning och sånt med,
men ändå sprang för glatta livet typ hahahah.
Fast, man är ju innermitt så >.<'
Sen så körde pappa inom Mc Donald's så jag fick det (;
och sen så, när man kom hem så satt jag mig nästan
och bloggade direkt , hehh, och nu ska jag ..
hitta på något .. ;p
Just det!, vi spelade en match mot Strövelstorp också :P,
kommer inte ihåg hur det gick, men vi vann iaf :D

Hoppas ni haft en kul dag, iaf jag ;d

Btw, lägger in bilder på tröjan och sånt senare någon dag ;P
Men prisen var iaf likadana (fast det stod F11 på) så ni vet iaf
hur dom ser ut ;d


Kommentarer
Pappa och Karin

Grattis till bästa spelaren!!! Det var du värd!! Kramar

2009-12-28 @ 19:19:14
Pappa o Karin

Jätte kul att det går så bra för dig!! Kramar igen..

2009-12-28 @ 19:22:09

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: