Dan före dan före dopparedan!

Halla Balla, idag är det dan före dan före dopparedan! ;d

Dagen började med att jag väcktes kvart i tio, så åt jag frukost.
Sen så var jag faktiskt så duktig att jag städade massor (;  ,
det är ju julafton snart (a)
Ah, och sen så gick jag och Jack till skogen,
för vi skulle hugga en gran. Hahahah  xd
Jovars, det gick väl bra. Fast det fanns inga granar, bara skyhöga  :o
Så vi fick ta en som ramlat och såga av den, men den blev klart för lång,
så vi kapade den en gång till.
Sen så var det ju problem att få UT granen ur skogen också  xd
Men när vi väl kom hem med den var det väl inte många barr kvar
bara för det  ;o
Skit samma >.<
Sen så åt man. Så satt man sig vid datorn :P
Nu har jag varit inne på rummet ett tag och nu ska jag upp till
den stationära datorn och skriva ut "en julklapp"  (;
Sen blir det väl slappa framför TV:n och kolla något ointressant
program, ahhah :D

Kommentarer

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: