Men just ja, fotbollsavslutning xp

Glömde, jag skulle berätta om avslutningen igår  (;

Vi badade då till halv sju, askul tjejer ju :d
Sen så duschade, sen åt vi tacos i "caféet", sen fick vi glass,
och sen fick vi chips och godis, så fatta man blev fet xd
Vet ni vet ni vet ni?
Jag fick träningspris (a) hahah, men det var bara fyra som fick ;d
Jag hade tränat flest gånger (y), bara missat en, när vi hade
grillfest med klassen. Men fattar ni hur nära jag var på att gå
på träningen ist? ;o
Aja, så det var nice :)
Sen fick man ju "guldplanketter" eller vad det heter? ,
för LT-serien och Halmstadsserien (y)
Vi hade haft 69 träningar och 154-eller-något? träffar innan matcher,
cuper, träningar och sånt  xp , kan vara bra att veta (y)
Vet ni en sak tiill?
Jag blev utsedd till 'Skyttedrottning' på Butiks Support-cupen :D
Så blev både 'Turneringens spelare' och 'Skyttedrottning' (a)
Skyttedrottning, för er som inte vet, är den som typ gör flest -
och snyggast? - mål på hela cupen ((:

Så Sara var glad igår  ;d

Kommentarer

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: