Igår... (och idag)


... gjorde jag inte så mkt mer än gick i skolan..
Idag däremot är det fotbollsträning kl. 16.3o-17.3o
(BARA en timme alltså.. Men vi har två timmar på söndagar :)
Fast denna söndagen har vi ju inte träning, det är Getingecupen! :D
Sen; på eftermiddagen ska jag vara med på Veingecupen också,
snacka om att jag kmr sova som en stock den natten xD)
och så har jag ju självklart varit i skolan ;)
Ha en bra dag allihop!!

PS. Knappen längst upp trycker du på DIREKT när du kmr in hit! ;) Titta på knappen längst ner på sidan (till vänster) och tryck där när du ska gå! ;D Jag har nyss skaffat copyright på sidan också! :D <3



Hej svej, från mig
//
Hoppas du besöker mig Snart igen! < 33


Kommentarer

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: