Måndag <3


Hejsan sockerbitar C;


Inatt kunde jag verkligen inte sova, det gick inte.! Jag gick och la mig vid tio. Låg och försökte sova i evigheter, klockan blev halv två och jag kunde inte sova. Efter typ en timme somnade jag. Vaknade fler gånger  :(
Väcktes nio (?) för att det var frukost. Jag var så klart dödstrött då, ville INTE gå upp.
Efter frukosten har jag inte gjort mycket. Varit ute och solat för det mesta. Varmt och skönt  :D
Hela 22 °C i skuggan just nu. Bränner på fötterna om man går upp för vår "sten"trappa av värmen.
Kanske ska ut till båten och sova över där inatt också, skojskoj! Hoppas =D <3
I morgon har vi match. Sista matchen innan sommaruppehållet (heter det så?). Spelare mot HaSko. Hoppas vi vinner. Kaxigt; men jag tror det  :D
Efter matchen ska vi ha en typ avslutning. För att vi ska ha uppehåll (-||-) då alltså  :( 
Sen ska jag gå hem och soola om det är fint väder. Hehe!
Farmor kom nyss, hon skulle iväg med några " tanter " någonstans  x)  Nej; nu ska jag ut och sola igen, ska bli bruunare!  ;D
Sen ska jag (nog) göra något mindre "roligt". Nämligen vaxa cykeln..

En stor solig kram från SARA


Kommentarer

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: