Onsda'

Giganternas kamp - MSN Sport

____Hejsan hoppsan____



Idag blir det bara en kort "berättelse" om dagen..

Låg och drog mig tio minuter innan jag väl gick upp imorse. Fyra minuter i sju
var klockan när jag gick upp. Gick ner, klädde på mig och sånt. Åt sen frukost.
Borstade tänderna, gick ut till bussen. Gjorde inget speciellt i skolan. Efter
skolan frågade Oliviaom det gick att va. Hon skulle ringa när hon kom hem.
Åkte bussen hem. Olivia ringde, skulle cykla om en liten stund,, så hon skulle
komma om ungefär 35 minuter.
Det började hagla, åska och sen regnade det med; en liten stund. Olivia
cyklade inte, hon kom med bil.. självklart..! ^.^
Vi tog en macka och sen bakade vi äppelkaka (kaka). Skulle åka till simhallen
(för att Jack hade träning). Olivia följde med. Åkte inom och hämtade grejer hos
henne, åkte till simhallen. Jag och Olivia badade och pappa simmade för
det mesta. Badade bubbelpool innan vi gick och duschade också  ^^P
Var asaskönt att både bada och duscha, var där i två timmar (Jack hade träning
så länge). Lämnade Olivia hemma hos henne. Kom nästan nyss hem.
Snart är det match, Barca mot Manchester United. Ska vi se en stund på..



Kramar /Sara<3

Kommentarer

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: