Tisdag.

Hejje♥

Jag är bara så jäkla down. Jag vet inte, men jag är inte alls på humör .. :O

Dagen:

Jag va skitaseg som vanligt i morse, fast jag kände knappt något i ryggen, det är iaf bra :].  Men även det så va jag nästan klar före Jack å Robin ett tag ;o. Åkte buss till skolan like usal.
På musiken sjöng vi en jäkla "Joddla med Siv"-låt. Usch -.- Den typ enda som tyckte det va roligt va Olivia? Å Philip kanske? Hehe. Philip sjöng Bananer i pyjamas hela tiden, det är ju mycket bättre. XP ;o
Idrott sista lektionen. Höjdhopp. När vi sträckte innan vi började hoppa började det jue klart göra ont i ryggen :/. Men jag klarade 1 m iaf, vi fick inte hoppa mer eller ja vi hann inte, så ni behöver absolut inte tro att jag bara klarar en meter bara XF För i fyran hoppade jag 1,20 i uttagningen till KM ;) Hihi.
Efter skolan följde jag å Olivia med Felice hem, eftersom Olivia ville att vi skulle va hos Felice ;), vi kollade in hennes nya rum å så lekte vi någon damplek; som kurragömma men dom som gömmer sig ska gömma den som ska hitta ^o), jag vet. Dampigt ^^, men mina vänner är såna (a' , jag med förstås (y)
Sen klädde vi ut hos.. Hmm .. Gahahh. XD
Efter Olivia cyklat hem så gick vi ut å körde stress (liksom rullande bandet typ) med hennes lillebrusha för att han ville va med ;)
Halv sex blev jag hämtad, när jag kom hem till mamma så åt jag efter en stund. Sen så har jag bara suttit vid datorn nästan :o
Nu ska jag titta på "otämja å ojämna" eller något, iaf slutet. Sen ska jag sova.


Kram!


Kommentarer

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: