"Butikssupport Cup i Strövelstorp" ;)

Halluw. Idag så spelade man "Butik-support-cup"-s-blablabla F12 ;d
Vi vann (Y)  Jag gjorde hatrick en match  ;)
Fatta, jag har typ blå-lila "stortåsnagel" nu också  >.< '
Vilka bajskorvar, jag vet inte hur många armbågar i ryggen man fick eller,
och så fick Nellie gult kort för att hon gjorde det en gång på en fesen liten tjej  ;o
Aja, men vi utklassade iaf Billesholm i finalen .

 "STRÖVELSTORPSCUPEN"

Ängelholm - Genevad/Veinge,
vi vann med 3-1?

Grönt lag - Genevad/Veinge
vi vann med 5-1?

Billesholm - Genevad/Veinge
Vi vann med 6-1

Ängelholm 2? - Genevad/Veinge
Vi vann med 4-1?


Tror det var den matchen jag gjorde hatrick, hahh ;)

Nu har vi fått reda på att vi går vidare till finalfinal,
så självklart chillar vi och inte kämpar ett smack,,

Strövelstorp - Genevad/Veinge
Förlorade med 2-1

Finalen kämpade vi på som arbetsmyror iaf. Hahah  x'd

Billesholm - Genevad/Veinge
Utklassning med 11-1 (y)

Så fick såna balla glaskuber med en tjej som spelar fotboll i  ;P
Såna häraaaaaa:





Snygga va:)
Man har ju exakt likadana fast 2008 på sen förra året, hahah ;) 


Segrare Butik Support Cup 2009: Bästa GENEVAD/VEINGE IF! (L)
Rumpa att vi ska delas nu  ;(




Btw, jag är 11 år och 9 månader idag . (h'


Kommentarer

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: