~ söndag'

Tja♥
Vaknade tio i i morse. Läste min berättelse som jag vann "berättelsetävlingen"
i skolan i 4:an. Första sidan var väl bra, men shit vad rörig,
och rätt så lång faktiskt .. elva A4 papper fulla med bokstäver textsnitt 10 typ xd
Jajja, sen så gick jag upp då. Duschade, sen så klädde jag på mig. Satt vid
min älskling, hade inte ätit någon frukost så åt ett äpple  :p
Tog lite bilder, sen så åt. Efter det så logga ut och stänga av datorn.
Packade bara fotbollsgrejer sen så skjutsade pappa mig till mamma.
Kollade Flickan som lekte med elden (y)
Den var ju lika bra som 'Män som hatar kvinnor', men slutade väldigt .. smart?
För man är ju typ tvungen att se trean bara för att man måste se vad som händer >.<
Aja, sen gick vi ut och gick. Jag trampade i en vattenpöl, för det var så jäkla mörkt >.<'
Nu ska jag kolla film.

Kommentarer

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: