Ulf och dagen:)

Först och främst för er som inte sätt:

Gud vad bäst den är! :D

Idag så vaknade jag kvart över nio ungefär.
Upp och göra sig i ordning.
Sen stack jag och mamma och handlade.
Jag fick en svart mascara ;d  Danke schön. ^^
Träffade Olivia också ;P
Sen så fick jag en varmkorv eftersom jag inte åt någon frukost.
Sen så till Lillstugan, hem. Åt yoghurt och Kellogs  x)
Nu så bloggar jag .. som ni ser.
Ska packa väska.
Sen så blir det fotbollsavslutning med laget (Y)
Sen ska vi inte spela fotboll på ett tag (N)
Både kul och inte ;d , så blir det äta tacos där ^^
Men nu ska jag packa då.

Kommentarer
Malin S den starke (:

HAHA ;D

DEN REKLAMEN ÄR JU FAN BÄST :D <3

2009-12-30 @ 10:08:58
Personens blogg: http://twogoldstars.blogg.se/
Sara'tt.

Jag vet! :D

Men du ? Har du tagit väck din bdb ? :O

2009-12-30 @ 15:15:30
Personens blogg: http://theblackrose.blogg.se/
?????????????

ICA-reklamen ägerr!!

2010-02-28 @ 14:42:36
xp

jah fattar inte att du gillar honom asså!!?

ee du kär i honom eller?<33

..............................

SKOJA!!!

2010-03-17 @ 10:08:40

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: