Yeah! :D

Typ bästa julafton igår :D
Jag fick
•laptop!
•USB-minne 4GB
•Playstation 2 (tillsammans med syskonen ;P)
•filmer -||-
•olika spel till Playstationet -||-
•block
•mascara (blå >.< , så hon skulle köpa ny  xd)
•godis (a'
•pengar
•hipsters 6-pack   (; .

Sen så kommer jag inte ihåg, det var säkert något mer :P
Men kulkul var det, jag satt vid datorn hela kvällen och tog
bilder på YouCam, med missbildningar  hahah :D

Just den är inte missbildad kanske, menmen :D
Som tur är ser man nästan inte mig. hahah ;)

Jag låg och läste igår. Från ett tills två ungefär.
Shit vad trött jag var, gick aslångsamt till sist, för jag höll på att somna
flera gånger. Men den blev bara mer spännande ju längre jag läste >.<
Iaf så röjde igenom ungefär 40 sidor Boktjuven igår iaf;)
Somnade tjugo över två ungefär.

Upp vid halv elva i morse? Äta, och sen gå in till datorn och sitta :D
Så åkte Jack och pappa iväg till Halmstad, för Jack skulle köpa
digitalkamera av någon anledning, såna "shoutgun"-kulor (stavning),
och ett minne till kameran då.
Så jag plockade undan lite på rummet. Så gick jag och duschade.
Sen så valde kläder och blabla. Nu sitter jag här igen och bloggar :D
Nu ska jag snaart ... jag vet inte  xd, men får hitta på något.

Vad fick ni själva igår då? ;)<3

Kommentarer

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: