ÄNTLIGEN LITE BILDER o klipp!

Lite bilder nu då? Okej:


Bild1. Gissa vilken som är min nya och viken som är den gamla.! x)
Den nya är sketbra och kostade 699,-

Bild2. Istapparna hemma hos oss (som håller på att töa bort) tog jag kort på innan idag..


Detta är datorn jag sitter och bloggar vid just nu.


Detta klippet är när jag åker skridskor (och gör piruetter) utomhus xP

Detta klippet är också när jag åker skridskor, men klippet är bara 5 sekunder långt ;D


Detta är en jättegod pizza vi/pappa gjorde någon gång nu i veckan

Jag som åker skridskor nu i veckan







xoxo// Hoppas du besöker mig Snart igen! < 33

Kommentarer

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: