Lördag.

Först o främst: EN PÅMINNELSE.., kommentera mkt mer! Ingen har kommenterat sen 11 februari och kommentaren innan den (den näst sista då) var den 3:dje, så snälla ni; kommentera!! ;(

Nu så: Hejhej.. hej, hej..... heeeej!! ;D

Igår så åkte jag skridskor med min kompis Felice (http://thefootballgirl.blogg.se/) på eftermiddagen, på förmiddagen däremot så åkte vi pulka. Jag vet faktiskt inte hur många ggr vi cyklade överallt o hur långt.! Hmm, vänta lite bara.. ska räkna...... Jag cyklade till Felice, (1) sen cyklade jag och Felice hem till oss (2). Sen cyklade vi och åkte skridskor (3), sen tillbaks hem till oss ju..(4) Sen cyklade vi till Felice, (5) sen cyklade jag hem nu; för en stund sen från Felice. 6 ggr cyklade jag i snö o på hal is!! :P    Men aja, igår tills idag sov jag och Fellan-Källan över :)
Det var kul och vi har (som ni nog fattat nu) varit ute i snön väldigt mycket ;P

Lite senare i eftermiddag ska vi åka till Fgb för att pappas särbos son Erik har fyllt 18 år (i tisdags).
Det ska bli kul, vi ska sova över där tills imorrn. Pappa ska ge 500,- till honom!! Jag o Jack ska köpa
en fotboll till honom tror jag.

Be right back..........
Jag skulle bara stryka hundralapparna, är tbx nu ;P

Just det, jag skulle bara berätta att jag har fått en big spink, inte flisa, utan spink under foten när jag var hos Felice igår kväll. Så när Malin (Felice's mamma) skulle ta ut den senare på kvällen så sa hon att hon fick ut flisor ur den, så det var ingen flisa, utan en spink. Nästan exakt så här lång: ____   som understrecken var den när hon visade den blodiga, djävulska spinken som suttit på undersidan av min fot ;s

Detta är såret jag fick av den dumma spinken: D;




Jag skulle lägga in biderna från kameran.. jag tog liksom kort på foten för ca en timme sen xP
....och så skulle jag lägga in lite bilder på istapparna (som håller på att töa bort nu) som är hemma hos oss och på när jag och Jack åkte skridskor ;)... men det var inte batteri på kameran.. lägger in sen :)

Men nu ska jag snart gå och lägga mig o töa i bastun ;D


Nu, nu så.!! Nu kom bilderna in, jag lägger in lite nu.. :D Bara så ni vet är vissa helt olika!

Hej då för ögonblicket ;)

Hoppas du besöker mig Snart igen! < 33

Kommentarer

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: