Måndag.

Hejsan allihop!

Idag har jag varit i skolan,
som vanligt ;)
Vi hade idrott, det var inte
så värst kul.. vi använde
en sån där fallskärm lr
ja, ni vet säkert vad jag
menar x)
Det enda roliga med det
var att vi skulle ta en boll
en gång och sen skjuta
upp den i taket, på en lampa.!
Det gick faktiskt rätt bra,
vi träffade den en gång
och den var jättenära flera
gånger :D

Sen har det väl inte hänt
något mer som jag behöver
berätta om.. Inget mer
än att jag tittar på "Design
Simon & Thomas" lr vad
det nu heter ;)

Sen ska jag se lite på
"2 ½ men" och sen så är det
sängen o Go natt :)
På tal om natt: igår; när jag
gick och la mig så kunde
jag inte somna på två lr två
och en halv timme! -.-'
Tänkte bara på att jag skulle
gå upp till skolan och hur
trött jag skulle bli! ..
Men jag var faktiskt rätt så
pigg imorse ändå :P

Nu måste jag sluta :/

Kram på dig //
Hoppas du besöker mig Snart igen! < 33

Kommentarer

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: