Söndag.

Hejsan hoppsan, tjollaloppsan ^^

Imorse kom jag hem ifrån Fbg vid elva..
så det var väl förmiddagen, inte morgonen kanske.
Vi var inom  för jag skulle ha en kopp stark varm
choklad ur en sån där automat    xp
Så pappa passade på att köpa en toalett till vår/
hans båt xD
Sen satt jag mig vid datorn och fixade bilder   :)

Men var tog all snö från igårkväll vägen då?
Jo, det töa bort! Vad kommer om det töar... SLASK!
Äcklig, slaskig, blöt slask :'(

Aja, men kvart i tre åkte jag till fotbollsträningen
som började 15 som vanligt och höll på till 17..,
liksom som vanligt   8]

Neh, men nu ska jag kolla på en film som heter
Försoning som började för ca en halvtimme sen!
Så nu måste jag titta en liiiiten stund iaf.. el nej. Jag måste sova nu. Den går säkert någon annan gång -.-

Det är ju sista Sportlovsdagen idag.. så skola imorrn   :)

Sen är det sängen och Go Natt
Nattkram //
Hoppas du besöker mig Snart igen! < 33

Kommentarer

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: