Tisdag. <3


Hallo!

Idag har jag gjort nästan samma saker som igår i stort sett..
Fast idag var en mer speciell dag C:
Fråga vad, så kanske du får veta, men gissa mer än gärna! 8D

Imorrn ska jag till tandläkaren! Min lillebrorsa också, men jag
har min tid innan honom.. Men asså..: jag vill verkligen, men
jag hinner inte komma till skolan imorrn, för vi slutar ju 12 :C
Isf får jag vara i skolan från 20 över 8 till 5 i halv 8, 5 minuter!!
Efter vi varit där skulle jag kunnat vara i skolan 15-20 minuter..,
så det är tvr inte lönt :( Åh, men jag vill till skolan :s
Vi ses på torsdag istället mina <3:n,
 just det(!), min mamma fyller år på torsdag också xP
  Grattis i förskott ^^

Nu håller Den rätte för Rosing på, så jag sitter och bloggar
OCH tittar på det.., så nu ska jag inte blogga mer.

Inlägget blev rätt så kort.. men skriver längre imorrn ;)

Pussss //
Hoppas du besöker mig Snart igen! < 33

Kommentarer

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: