Today: Torsdag.

Hejsvej leverpastej =)

Hmm, jag kom på att jag bloggar rätt sent idag -.-'
Men jaja, skit i det nu xD

Idag har varit en helt vanlig dag..
Jag har gått i skolan från o8.2o
till 14.oo
Vår klass åkte och badade idag,
egentligen var det 4B:s tur,
(jag går i 4C/ool) men
eftersom de skulle ta sina
stelkramssprutor idag så fick vår
klass åka och bada! :D

Just det! Jag har inte berättat om
stelkrampssprutan vi fick i tisdags
va? Om inte; så kändes det inte
när hon stack in den, bara lite när
hon sprutade in den där "medicinen",
men efteråt var det ömt som bara
den faktiskt, hela dagen.!
Men det var bara den dagen, igår
och idag kändes det knappt något :P
Jag har fortfarande kvar mitt plåster!!
Det var en tjej som var så spruträdd
att hon skrek innan hon hunnit
sticka in nålen! :0
Det var en som sa det till mig,
jag vet inte om det är sant, men aja ;)
Det var jättemånga som klagade
på att de hade ont i armen idag; när
vi skulle simma! Men jag kände
inget, när vi väl simmade =O

Sen var det iaf fotbollsträning 16.3o
till 17.3o, bara en timme ;(
Efter min träning var jag kvar i
idrottshallen tills 19.oo; för då var
min brorsa; Jacks träning klar :P
I morgon (som jag sagt) är det
LAGAAAA! =D
Det ska bli askul såklart!
Hehe Vill ni veta vad jag ska ha
på mig, så fråga i en kommentar
till detta inlägget!! C;

See you later, aligator
Pusspusspuss //Besök mig gäärna fler gånger! <33

Kommentarer

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: