09-02-18 = dagen ida'



Hallo på dig kompis!

Idag har jag åkt skridskor i 40- 50 minuter.. Det var kul men
mina fötter blev som isklumpar..  Så då cyklade jag hem :p
Så jag kom hem vid 11 och då tog jag en halv punschrulle
och ett glas Oboy, OBOY va gott det va/är! ;p
.... För jag har inte druckit upp Oboy:en, så den är ju ljummen
och go nu ;s /not

Idag är det fullt upp ännu en gång, först skridskor sen bad ;)
På simhallen så ska jag prova på att dyka med såna tuber ju,
det ska bli jättekul :D

O:ET:
OM DU VILL FÖLJA MED, SÅ RING MIG NUU SÅ HINNER DU! ;D
NUUUUU ISF, RING-RING-RIING OM DU VILL MED OCH PROVA!
ÅKER VID HALV TRE-TRE SÅ RIIING SENAST TVÅ! ;P
KOM IGEN, DU HAR TVÅ TIMMAR PÅ DIG ;O

Jaja, få se om hon ringer snart då xO
Nu ska jag dricka upp min "varma" Oboy,
sen ska jag göra nothing. Sen vid halv ett får
jag väl börja ta fram någon mat till min
otacksamma bror och mig ;p

..Eller .. vänta nu  .. nej, just det! Igår sa
jag att han skulle få göra sin egen mat
för att han är så himla otacksam mot
mig! HAHAHAHAHA! Det ska bli kul att se
hans min när jag bara gör till mig själv :xD

Ps. Det är fotbollsträning imorrn kl. 16.3o till 17.3o <3 :)
---l-- kmr tror jag <33 ;)
Fast bara en timmes träning imorrn :(

Blööh, oboy:en smakade inte gott -.-'


See yah soon maybe ;)

Love /
Hoppas du besöker mig Snart igen! < 33

Kommentarer

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: