Lite things -.-'


Har sån trääningsverk i låren så det är ju inte
sant (*suck*), men inte lika mkt som igår..! -.-'
Men jag kan gå vanligt, men om jag ska gå upp
för en trappa, går det mest i snigelfart typ..
Men det är ju träning ikväll/eftermiddag kl. 16.3o
till 17.3o som vanligt, får väl se om låren "mjuknar"
upp då lr om jag får plågas på träningen!  ..skoja.. ^^'
Nej, men jag tror att det kommer gå bra och
att det inte kommer kännas, för om man gör
något så gör det ju inte ont.. jag menar..:
som t.ex. när jag åkte skridskor så kändes det
knappt, om man joggar kanske det inte heller gör
så ont längre. Så om man spelar fotboll går det
väl hur bra som helst.! ..lr? xo
Aja, nog om det nu ;)

Min kompis (O:et /
http://thegoldenfish.blogg.se/ )
är frisk nu, så hoppas hon kommer på träningen
idag ^^

Jag åkte ju skridskor igår också!!
Det var ju kul, men mina fötter blev
till is o vantarna var så kalla så att
det var varmare att vara utan
vantarna! 8O

Ooh(!), just det!  Igår simmade jag ju med tuber..
Det var jäääättekul, men det var torr luft som
man andades.. Så jag sklickade mig i gomen
en gång xD Haha
Men man fick ju vänta en liten stund.........
Jag och min brorsa Jack satt och väntade i
nästan en timme. Lr.. Jack satt där 56 minuter
och jag va efter honom, så jag väntade i 58
minuter. Från 14.55 till 15.53 väntade jag,
shit va jag hann torka innan det var min tur!
Efter det badade jag bara (ungefär) en
halvtimme-20 minuter, sen gick jag in och
duschade.. Men Jack simmade när jag gick upp.
 Kl var fem minuter över halv fem när jag
gick in till duscharna. Vi skulle ses där ute
(vid caféterian) vid kl fem, men jag kom ut tre
över och pappa och Jack kom ut fyra lr fem över ^^'
Men det va jättekul iaf :)
Men o:et: Synd att du inte hann ringa ;/
lr.. hann läsa min blogg xP

Men nu, nu ska jag gå ner och äta
frukost / choko flakes med mjölk! x'D

Psst. Jag börjar gilla att göra såna där layoter till inläggen xD

Nu får inte detta inlägget bli längre, så 

pussar o kramar (xoxo) / 


Hoppas du besöker mig Snart igen! < 33

Kommentarer

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: