Tråkiga onsdag.

Söt va? Jag har gjort den :)
                                                         
                                                    Hej igen!

Idag har jag inte varit i skolan, har inte hunnit. Jag har varit hos tandläkaren,
min tid var o9.4o, min lillebrorsas tid var 1o.1o.., för vi hade samma dag :P
Jag kom hem 11 och idag slutade vi 12, så jag skulle faktiskt hinna vara i
skolan 45 minuter! Vet inte riktigt varför vi slutade så tidigt som 12 idag.. ;/
Som sagt; så fyller min maammaa år imorrn, saken är att då är det exakt
en månad till att jag fyller år! xD
Imorrn ska vi tydligen bada med skolan(:D), Jack (min "store"bror) tog hem
en lapp åt mig som det stog, jag älskar att bada; så det ska bli jättekul ofc C=

Snäääälla, kommentera myycket mer! ;/   Please? <3

Nu ska jag hjälpa mor min att göra smörgåstårta till imorrn xD
Själv så vill jag ha pannkakstårta när jag fyller år!! ;D
Jag har så tråkigt, så det är därför jag skriver nu och inte senare (ikväll) om
dagen, jag har inget att göra typ och så är jag trött förstås. Kan väl inte bli
bättre? *suck*
Jag får väl logga in på MSN och se om någon rolig är inne, så man kan
chatta med någon eller något sånt ;/
På fredag blir det iaf riktigt kul, för då är det laga! :D
Det ska bli askul faktiskt. Undra vem jag ska gå med.. Blir väl O:et 
( http://thegoldenfish.blogg.se/  ) och någon annan kanske :)
Så.., ska vi gå "Olle"? :P


Ha det bra kompisar, så ses vi kanske!! C;

Kramar från er egen
Besök mig gäärna fler gånger! <33
Va inte min nya signatur snygg/snyggare än den andra?
Skriv i en kommentar om vilken som är snyggast! ^^'

Kommentarer

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: