Scrollruta om mig <3

Om du missat något om mig kmr en snabb
genomgång här: x'D

Välkommen in till mig! :) Jag är en tjej på 10 vårar, alldeles strax 11. Jag älskar, älskar, älskar fotboll :D Brukar blogga en gång om dagen.. lr fler ;) Mina vänner brukar jag vara med rätt ofta :P Om du gillar fotboll (lr älskar) mezza då mig! < 3 För jag verkligen älskar fotboll :D Vi känner kanske redan varandra.. men aja :D <3 Jag älskar att göra smaylisar också, speciellt x'D lr xD som min syster retar sig på :D Nu var det slut, kommentera inläggen; äru snäääääll! < 3 Hoppas du besöker mig snart igen, vi hörs lr ses Kramar från Sara


Hare gött, leverkött x'DD

Kjam från: Hoppas du besöker mig Snart igen! < 33

Kommentarer
Olivia.

Hej.



Jag har undrat länge vilken kod en "scroll ruta" har. Snälla, adda min msn: [email protected] och berätta? (a)



/ Tackar för svar! :)

2010-08-08 @ 10:38:06
Filippa (Fotoblogg) ♥

Hur gör man en sån scrollruta i inlägget? ;)

Mejla eller kommentera svar på min hotamail elr blogg kram :)

2011-04-28 @ 18:25:45
Personens blogg: http://filippasfoton.blogg.se/

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: