Min dag:


Hallo-hallo!
Igår bastade jag, varmt och skönt! ;p
Sen, efter det skulle vi på "fest" hos "grannarna"
och det va väl kul :)
Vi var där till ca o2.3o idag och sen gick vi hem.
Jag lärde mig lite kort-"trick" och jag, min bror,
2 andra, yngre barn... (...Sonja, Telma hette de) såg på
tv och skrek o skrattade och så slog Telma o Sonja
varandra rätt mkt.. o.o
Men aja, först somnade Telma, sen Sonja o
min slå-på-Sara-bror somnade också en stund..
Men inte jag.! :p
Men däremot är jag väldigt trött nu istället.. :/
Aja, ha det gött.! Gött, rött, kött x'D

Psst. En sak till bara.., det är Getingecupen
på söndag, men även Veingecupen.! :S
Killarnas (lika gamla som mig) (fotbolls)-tränare
ringde i morse och frågade om jag ville vara
med de i Veingecupen, men .. Getingecupen.! D:
Så jag fick inte direkt säga nej, men jag kanske
kan vara med på de 2 sista matcherna; med de
isf, för att det hinner jag :] Jag hoppas bara på
att allt ordnar sig på något, konstigt sätt.. :o]
Aja, jag hoppas bara på både och; just nu, hej då
Hoppas du besöker mig Snart igen! < 33

Kommentarer

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: