Varning: korkat inlägg

Hej på diiig!
Idag har jag o Felice (http://thefootballgirl.blogg.se/ ) varit o badat på simhallen.
Vi dök lite, ( jag dyker absolut inte lika bra som förr :/ sorgligt ;| )
simmade ytterst lite, duschade, höll på med den där "huset" som finns på Folkhälsocentrumet, ni vet =P
och badade i bubbelpoolen x)

När vi var hemma hos Felice såg jag på en lapp att hon ska ha ett party, men jag säger inte vilken "sort".! x'D

Nu ska jag gör som min kompis: x'DD

Läs inte detta, men hallå(!) sluta läsa då!
Ge dig, asså nu får du iinte läsa mer! :@
Give up, läs inte mer då!! Ska jag behöva
 säga till dig fler ggr?! Du är ju helt otrolig!
Du ska iiiiiinte läsa detta, gör inte om det!!
Jag tjatar inte mer, asså ..!.. SLUTA.

Haha, läste du det trots allt, kanske du läste allting? x'P
Aja, skit i det.. Jag förlåter dig xO


Have a good time, i don't wanna miss u more than i do right now..
Hoppas du besöker mig Snart igen! < 33

Kommentarer

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: