Lindex - lite kläder.

Klänning Grå

Jag gick in på Lindex's hemsida där jag hittade den här
jättefina klänningen! Visst var den fin? Trekortärmad
(stavning?) och så det underbara leopardmönstret!
Herregud, mig måste ha  ;D

Affär: Lindex
Storlek: Från 128 till 170
Pris: 149,00:- (168,00:- om du beställer på internet, inkl leverans och så alltså)


Jeansleggings BlåJeansleggings Blå

Dessa måste man väl nästan också ha? :o
Jeansleggins är ju också SÅ fina. Har i och för sig redan ett par.
Men dom är ju med fejkade bakfickor också. Dessa har inte det.
En annan färg också, typ gråa ju.
Vill ha dom här också :F

Affär: Lindex
Storlek: Från 128 till 170
Pris: 249,00:-
Material: 99% bomull, 1% elastan


Kramar så länge. Sätter mig och bloggar om de sista
dagarna om någon timme (:
/SARA


Kommentarer

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: