Måndag

♥Hey♥

Vaknade imorse. Tittade på "Bolt" direkt. Den var rätt kul. Höhöh  ^.^
Bloggade om flera dagar sen. En halvtimme ungefär. Jag skulle inte
pallat blogga en timme eller något nu. Iaf så gjorde jag inte så mycket
innan idag. Väntade på att mamma skulle komma hem. Gick ut och
hjälpte henne bära in kassar. Bytte sen om och cyklade till fotbollsträningen.
Betalde min träningsdress. Men vi får dom inte förrän i morrn eller på
onsdag. Eftersom vi ska ha dom till Eskil. Men varför inte? Jag vet inte..
Var roligt på träningen. Länge sen vi tränade tillsammans....  :o
Nu ska vi alldeles strax äta  :P

♥Kraam Sara♥


Kommentarer

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: