Nytt rum :D

Tjena tjena!

Idag vaknade jag runt tio. Gick upp och åt frukost. Borstade tänderna. Jobbade matte i min mattebok drygt en timme. Jobbade ut skrivhäftet, därför jag inte kunde jobba mer  x)
Klädde på mig andra kläder, packade mattebok, bok och mobilen och det. Cyklade till pappa. Jack och pappa hade dragit ut den gamla äckliga heltäckningsmattan inne på rummet jag skulle få. TACK  :D
Så vi putsade fönster, dammsugade och sånt. Sen började vi flytta ner grejer från förra rummet. Nu har jag fått det nya, lite mindre, men ändå mitt nya rum. Hämtade lite grejer i ett annat hus; pappa äger. För jag skulle ha en datorstol till mitt rum. Hade en, men den är röd och oskön.... Så iaf hittade HAN en datorstol och tog. Snacka snällt va? Men sen fick jag den iaf; till sist  C:
Nu ska jag upp och titta på TV:n. Ha en kul kväll så hörs vi snart! ;D

Hugs! /SARA


Kommentarer

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: