Onsdag (fick göra bilden mindre, annars skulle bara halva fått plats :/)

Klockan fyra vaknade jag av att Donna hoppade upp och la sig vid mina ben. Gick in och la mig i sängen.
Vaknade. Gick upp. Sen? Kommer inte riktigt ihåg. Hehe  xF  Halv tolv eller något kom mamma och Paulina hem. Jag gick ut med Donna en stund. Bråkade med Jack och Robin, eller tvärt om  :o
Sen har jag provat två par jeans som bara va lite för stora. Så jag sparade dom. Sen såå har jaag packat massa saker till Eskilscupen som vi ska åka till imorrn!  :D
Kommer hem därifrån på söndag. Förresten så kom vi 3:a där förra året  :D  Av... 32, 34, 35, 36 eller 38 lag  x)

Bild sen dess:


Klicka här, BILDEN I STÖRRE, OCH BÄTTRE FORMAT

Jo. Jag vet, jag blev HELT miffad på bilden.


Iiiaf så: Sen så gick jag ut med Donna. Åt, lasagne. Mums  x)
Sen tittade jag på TV. Vek kläder. Packade lite till...... sen har jag väl inte hittat på så mycket mer..
Gick ut med Donna en en gång  ^^
Ska titta på Bacholerette nu. (THE Bachelorette...?)

Hinner nog blogga en gång till innan vi åker imorrn. Träning fyra på eftermiddagen och sen drar det iväg till Helsingborg  ;D


Fotbollskramar  SARA <3 (so)

Kommentarer
simone

Sv: Tack så mycket tjejen! :) Oh, nu missade jag ju det programmet :/

2009-07-29 @ 21:38:27
Personens blogg: http://fattybom.blogg.se/
Emma

Snälla, kan du göra mig en tjänst?

Kan du gå in på min blogg, i de senaste inlägget handlar det om att rösta på Britney Spears för Teen Choice Awards. Och det skulle betyda jätte mycket om du kunde göra det. Tänk på all skit som Britney har fått gått igenom de senaste åren. Snälla visa henne att du stöttar henne genom att rösta några gånger på henne så hon förhoppningsvis kan vinna ett pris. TACK!



emmaeriica.blogg.se

2009-07-29 @ 22:51:28
Personens blogg: http://emmaeriica.blogg.se/
Sara

Hej "Emma" :)

Jag vet inte. Gillar inte henne precis. Men kan kanske göra det ändå? xO

Kram Sara

2009-07-30 @ 12:12:09
Personens blogg: http://theblackrose.blogg.se/
Sara

[b]Kommmmentera myycket mer! SNÄLLA[/b]

2009-07-30 @ 12:17:58
Personens blogg: http://theblackrose.blogg.se/

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: